FacebookYouTubeTwitterInstagram

      ZADNJE OBJAVE

      Več

      OREŠČKI – TOP 5

      Piše: Denis Muić - LCHF od A do Ž
      Oreščki so zelo dober vir zdravih maščob, prehranskih vlaknin in beljakovin. Večino maščob v oreščkih predstavljajo enkrat nenasičene maščobne kisline, kot tudi omega 6 in omega 3 večkrat nenasičene maščobne kisline. Vsebujejo pa tudi nekaj nasičenih maščobnih kislin. Poleg tega vsebujejo še vitamine in minerale, med katerimi izstopata vitamin E in magnezij. Veliko študij ugotavlja, da imajo oreščki številne pozitivne učinke na zdravje človeka, predvsem v smislu zmanjševanja tveganja za nastanek srčno žilnih bolezni in celo nekaterih rakastih obolenj. Uživanje oreščkov zmanjšuje tudi tveganje za nastanek drugih kroničnih bolezni, kot je na primer sladkorna bolezen, saj znižujejo nivo sladkorja v krvi.

      OMEGA 3 / OMEGA 6

      Piše: Denis Muić - LCHF od A do Ž
      Kaj so OMEGA 3 IN OMEGA 6? OMEGA 3 in OMEGA 6 maščobne kisline so sestavni del večkrat nenasičenih maščob in so esencialne, kar pomeni nujne za delovanje našega telesa, telo pa jih ne more proizvesti samo, zato jih moramo vnašati s hrano.

      IZBERITE PRAVEGA TRENERJA!

      Piše: Daniela GymFreak
      Izbira pravega trenerja lahko določi odraz vašemu športu in lastnemu telesu. Določi lahko vaš napredek, zmanjša možnosti za poškodbe in postavi dobre temelje. Pri temeljih mislim na znanje, katerega bo trener prenesel na vas in katerega boste nadgrajevali, saj boste nekoč sami pridobivali ideje in tudi trenirali sami. Od pravih in različnih trenerjev - kar je zelo pomembno, sem več kot 20 let pridobivala znanje. Učila sem se tudi na svojih napakah, kar je neizbežno. Vedno bodite odprti za nove ideje in nasvete ter prisluhnite izkušnjam drugih. Ko ljudje postanejo preveč samogledi, vse izgubi smisel.

      VIDEO

      Več

      ZADNJI KOMENTARJI

      MUSCLETECH MASS TECH Performance series, 3200g
      -909
      matjaz gasparic
      kaj gajneri tudi gre na trebuh al samo na misico kot proteini?
      Odgovori
      -617
      Sasho Vladichevski (podjetje KOPO)
      gajner je isto sto i protein , samo sta sostav sa ugljenih hidrata i fat je razlicit , ima malo vise odnosno kalorie , hahah trebuh , ( gajner je english word ) translate to slovenian Dobitnik , svaki protein je za misico maso , samo zavisis dali imas fizicke aktivnosti ili ne , i svakako hrana
      Treningi: Vadba z lastno težo za celotno telo
      -101
      Andrej Habjanič
      Pozdravljeni zanima me kaj je boljše več različnih vaj naenkrat ali manj vaj po več serij namreč jaz v trening vključim tudi uteži trebušnjake itd.. tako da mi je zaporedoma delati 2 serije pretežko pa upam da ne delam napake sicer delam vaje 5x na teden pa enkrat ali dvakrat tek...?
      Odgovori
      OLIMP REDWEILER, 480g
      -718
      Loveruuuu
      Tole al N1? Ka svetujete?
      Odgovori
      IRONMAXX PROTEIN MUESLI, 550g
      -9110
      DarkKitarist
      Vrhunski muesli tako čokoladni kot jagodni sta odličnega okusa! Edino kar me malo moti je vsebnost sukraloze. Čeprav je vsebnost majhna ni ok pretiravati s sukralozo!
      PRIPOROČAM IZDELEK
      Odgovori
      Ocena
      Cena
      Okus
      BATTERY PANCAKE, 500g
      -246
      DarkKitarist
      Odličen okus in enostavno za pripravo! Prav tako se lahko uporablja za kaj druga kot palačinke. Aja pa še prave koščke čokolade ima!
      PRIPOROČAM IZDELEK
      Odgovori
      Ocena
      Cena
      Mešanje
      Okus
      Učinek